Ostatnio oglądałeś
Grandstream Centrala UCM6204
1 569,97 zł z VAT (1 276,40 zł netto)
Biuro obsługi klienta: +48 34 333 67 76
Zakupy hurtowe - Kupuj ten produkt w cenach hurtowych: Panel B2B
Dostępność: Skonsultuj z handlowcem
Cena:
1 569,97 zł z VAT (1 276,40 zł netto)
Seria UCM62xx to elastyczna i wydajna centrala VoIP oparta na Asterisku. W niespotykanie korzystnej cenie oferuje usługi transmisji głosu, wideo i danych oraz usługi mobilne, a także zaawansowany interfejs internetowy umożliwiający zdalne zarządzanie. Idealna dla małych i średnich przedsiębiorstw, kompleksów mieszkalnych, szpitali, placówek handlowych i ośrodków zdrowia, seria UCM62xx oferuje trzy modele, różniące się pod względem liczby portów FXO, liczby obsługiwanych użytkowników i liczby jednoczesnych połączeń.
Decydując się na centralę IP z serii UCM, uwalniasz się na zawsze od opłat licencyjnych, a także opłat za dodatkowe funkcje i aktualizacje oprogramowania wewnętrznego. Centrala VoIP UCM to gotowe rozwiązanie oferujące małym i średnim firmom funkcje biznesowe bez żadnych dodatkowych kosztów. Koszt całego sprzętu i oprogramowania jest wliczony w cenę zakupu.
Instalacja, konfiguracja i zarządzanie wymagają dosłownie kilku kliknięć przy użyciu niezwykle prostego i intuicyjnego interfejsu użytkownika. Interfejs internetowy centrali VoIP oferuje funkcję Zero Configuration, umożliwiającą automatyczną konfigurację punktów końcowych, dzięki czemu stworzenie kompletnego systemu IP PBX zajmuje nie więcej niż kilka minut.
Seria central VoIP UCM62xx zawiera zaawansowany zestaw funkcji głosowych, dostępnych zazwyczaj w systemach wdrażanych przez duże przedsiębiorstwa. Obsługuje wszystkie najważniejsze kodery/dekodery głosu, liczne funkcje połączeń i ochronę przy użyciu najnowocześniejszych algorytmów szyfrowania, dzięki czemu stanowi idealne rozwiązanie dla małych i średnich firm troszczących się o prywatność połączeń głosowych.
Wspomagaj produktywność dzięki połączeniom wideo w czasie rzeczywistym z klientami i pracownikami — seria central IP UCM62xx obsługuje połączenia wideo pomiędzy dowolnymi urządzeniami zgodnymi z protokołem SIP, takimi jak wideotelefony, kamery-wizjery, urządzenia do wideokonferencji czy kamery do monitoringu.
Centrala umożliwia monitorowanie zachowań użytkowników i rejestrację historii połączeń dzięki obsłudze szczegółowych raportów połączeń (CDR). Obsługuje również książki telefoniczne LDAP (które mogą być konfigurowane przez PBX zamiast w każdym telefonie IP oddzielnie), pocztę głosową i przekierowanie faksów na adresy e-mail oraz automatyczne tworzenie kopii zapasowych systemu.
Platforma umożliwia ci dostęp do firmy z każdego miejsca na świecie. Przy użyciu zgodnych aplikacji softphone można wykonywać i odbierać połączenia w firmowej sieci telefonicznej bezpośrednio na smartfonie, mieć podgląd firmowych kamer monitoringu i otrzymywać powiadomienia niezależnie od miejsca pobytu.
Specyfikacja:
50/75 jednoczesnych połączeń (UCM6202/6204) od aktualizacji nr. 1.0.18.13
100 jednoczesnych połączeń (UCM6208)
2/4/8 portów FXO (UCM6202/04/08)
Mostki konferencyjne: 3 pokoje, 25 uczestników (UCM6202/04) lub 6 pokoi, 32 uczestników (UCM6208)
2 porty FXS
Rejestracja 50 SIP trunków
Obsługuje do 800 rejestracji punktów końcowych kont SIP (do 500 w UCM6202/04)
Automatyczne wykrywanie i konfiguracja telefonów IP w celu ułatwienia instalacji
Najlepsza możliwa ochrona bezpieczeństwa z wykorzystaniem protokołów SRTP, TLS, i HTTPS ze sprzętowym akceleratorem szyfrowania
2 porty sieciowe w standardzie Gigabit ze zintegrowanym zasilaniem PoE Plus
Port USB, slot karty SD
Zintegrowany router NAT
Do 5 poziomów systemu IVR (interaktywnej obsługi dzwoniącego)
Nagrywanie rozmów
Kolejka Wywołań
Raportowanie szczegółów połączenia
Dostosowywane funkcje głosu, w tym IVR/Asystent automatyczny z monitami głosowymi w wielu językach
Zintegrowany katalog kontaktów LDAP
Obsługa wideo po SIP (H.264, H.263, H.263+)
Poczta głosowa na e-mail, faks na e-mail, email na faks
1 569,97 zł z VAT (1 276,40 zł netto)
Chcesz otrzymywać informacje o nowościach
Wpisz swój adres e-mail