Gwarancje

Wszelkiego rodzaju informacje odnośnie konfiguracji oraz rozwiązywania problemów ze sprzętem marki TP-LINK mogą Państwo znaleźć w Serwisie Pomocy Technicznej .

Wysyłka sprzętu do naszej firmy w celu realizacji reklamacji ma miejsce na koszt klienta. W przypadku, jeżeli zgłoszenie reklamacyjne było uzasadnione, sprzęt po naprawie lub wymianie na prawidłowo działający egzemplarz jest odsyłany do Klienta na koszt naszej firmy. W przypadku jeżeli zgłoszenie reklamacyjne nie było uzasadnione zaś sprzęt jest w pełni sprawny, wysyłka sprzętu do Klienta ma miejsce na koszt Klienta. W takim przypadku Klient może zostać obciążony również kosztami sprawdzenia towaru w siedzibie Alfa Extranet Sp. z o.o. Koszty te wynoszą 3% wartości towaru jednak nie mniej niż 20 PLN netto.

Jeżeli zajdzie potrzeba reklamowania zakupionego u nas sprzętu należy podać niezbędne dane w formularzu zgłoszeń RMA, do którego link znajduje się poniżej. Po uzyskaniu autoryzacji RMA sprzęt wysyłamy na adres naszej firmy podając na paczce numer RMA.

Ostatnio oglądałeś

Newsletter

Chcesz otrzymywać informacje o nowościach
Wpisz swój adres e-mail