Serwis

Wysyłka sprzętu do naszej firmy w celu realizacji reklamacji ma miejsce na koszt klienta. W przypadku, jeżeli zgłoszenie reklamacyjne było uzasadnione, sprzęt po naprawie lub wymianie na prawidłowo działający egzemplarz jest odsyłany do Klienta na koszt naszej firmy. W przypadku jeżeli zgłoszenie reklamacyjne nie było uzasadnione zaś sprzęt jest w pełni sprawny, wysyłka sprzętu do Klienta ma miejsce na koszt Klienta. W takim przypadku Klient może zostać obciążony również kosztami sprawdzenia towaru w siedzibie AENET.PL s.c.. Koszty te wynoszą 3% wartości towaru jednak nie mniej niż 20 PLN netto.

Jeżeli zajdzie potrzeba reklamowania zakupionego u nas sprzętu należy podać niezbędne dane w formularzu zgłoszeń RMA, do którego link znajduje się poniżej. Po uzyskaniu autoryzacji RMA sprzęt wysyłamy na adres naszej firmy podając na paczce numer RMA. Paczki nie oznaczone numerem RMA nie będą przyjmowane.

Ostatnio oglądałeś

Newsletter

Chcesz otrzymywać informacje o nowościach
Wpisz swój adres e-mail