|  |
Wysyłka sprzętu do naszej firmy w celu realizacji reklamacji ma miejsce
na
koszt klienta. W przypadku, jeżeli zgłoszenie reklamacyjne było
uzasadnione,
sprzęt po naprawie lub wymianie na prawidłowo działający egzemplarz
jest
odsyłany do Klienta na koszt naszej firmy. W przypadku jeżeli
zgłoszenie
reklamacyjne nie było uzasadnione zaś sprzęt jest w pełni sprawny,
wysyłka
sprzętu do Klienta ma miejsce na koszt Klienta. W takim przypadku
Klient może
zostać obciążony również kosztami sprawdzenia towaru w siedzibie AENET.PL s.c.. Koszty te wynoszą 3% wartości towaru jednak nie
mniej niż 20 PLN netto.
Jeżeli
zajdzie potrzeba reklamowania zakupionego u nas sprzętu należy podać niezbędne dane w formularzu zgłoszeń RMA, do którego link znajduje się poniżej. Po uzyskaniu autoryzacji RMA sprzęt wysyłamy na adres naszej firmy podając na paczce numer RMA. Paczki nie oznaczone numerem RMA nie będą przyjmowane.
|
|  | 7 995,00 zł z VAT 6 500,00 zł netto |
SZYBKI KONTAKT
Dział handlowy
|
Generalny dystrybutor sprzętu sieciowego marki MikroTik
oferta »
|
Chcesz otrzymywac
informacje o nowościach ? Wpisz swój adres e-mail! |  |
|
Przechowalnia Brak produktów w przechowalni
Paczki są wysyłane firmą kurierską DHL
Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki, które zależne są od sposobu zapłaty jak i wartości zamówienia. Zestawienie kosztów przedstawia poniższa tabelka.*
Pobranie |
17,00 zł |
Przedpłata |
13,00 zł |
*Tabela nie uwzględnia przesyłek paletowych oraz ponad gabarytowych. Podane kwoty są kwotami netto. Tabela określa stawki za przesyłki dostarczane od poniedziałku do piątku.
Zamówienia powyżej wartości 2000,00 zł wysyłane są GRATIS
( tylko przy przedpłacie ) |
|