|  |
 |
|
 |
Wszelkiego rodzaju informacje odnośnie konfiguracji
oraz rozwiązywania problemów ze sprzętem marki TP-LINK mogą Państwo znaleźć w Serwisie Pomocy
Technicznej . Wysyłka sprzętu do naszej firmy w celu realizacji reklamacji ma miejsce
na
koszt klienta. W przypadku, jeżeli zgłoszenie reklamacyjne było
uzasadnione,
sprzęt po naprawie lub wymianie na prawidłowo działający egzemplarz
jest
odsyłany do Klienta na koszt naszej firmy. W przypadku jeżeli
zgłoszenie
reklamacyjne nie było uzasadnione zaś sprzęt jest w pełni sprawny,
wysyłka
sprzętu do Klienta ma miejsce na koszt Klienta. W takim przypadku
Klient może
zostać obciążony również kosztami sprawdzenia towaru w siedzibie Alfa
Extranet Sp. z o.o. Koszty te wynoszą 3% wartości towaru jednak nie
mniej niż 20 PLN netto.
Jeżeli
zajdzie potrzeba reklamowania zakupionego u nas sprzętu należy podać
niezbędne dane w formularzu zgłoszeń RMA, do którego link znajduje się
poniżej. Po uzyskaniu autoryzacji RMA sprzęt wysyłamy na adres naszej
firmy podając na paczce numer RMA.
|
|  | SZYBKI KONTAKT
Dział handlowy
|
Generalny dystrybutor sprzętu sieciowego marki MikroTik
oferta »
|
Paczki są wysyłane firmą kurierską DHL
Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki, które zależne są od sposobu zapłaty jak i wartości zamówienia. Zestawienie kosztów przedstawia poniższa tabelka.*
Pobranie |
17,00 zł |
Przedpłata |
13,00 zł |
*Tabela nie uwzględnia przesyłek paletowych oraz ponad gabarytowych. Podane kwoty są kwotami netto. Tabela określa stawki za przesyłki dostarczane od poniedziałku do piątku.
Zamówienia powyżej wartości 2000,00 zł wysyłane są GRATIS
( tylko przy przedpłacie ) |
|